Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Klientų aptarnavimo departamente

 

Papildoma informacija:

Darbo pobūdis:
Neterminuota darbo sutartis

Darbo laikas:
Visa darbo diena

Darbo vieta:
Vilnius

Darbo pobūdis:

 

  • Konsultuoti klientus, kurie kreipiasi į Gjensidige dėl draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo, sutarčių administravimo, įvairių nestandartinių situacijų;

  • Teikti Informaciją telefonu, elektroniniu paštu, pokalbiais internetu, Facebook paskyroje;

  • Aktyviai prisidėti prie komandos tikslų vykdymo;

  • Bendrauti su naujais ir esamais klientais.

     

 

Tikimės, kad Tu esi:

 

  • Bendraujantis;

  • Pasiruošęs padėti mūsų klientams;

  • O gal nori išmokti parduoti save, savo mintis ir idėjas;

  • Imlus naujovėms ir greitai mokaisi;

  • Kūrybingas, motyvuotas ir norintis tobulėti, azartiškas, pasirengęs padėti ir norintis būti pirmu.

 

 

Mes siūlome:

 

  • Dinamišką ir įdomų darbą bendraujant su klientais;

  • Nuolatinius mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;

  • Papildomą skatinimą, už pasiektus tikslus;

  • Galimybę augti, keičiant kvalifikacijos kategoriją, bei siekti karjeros įmonės viduje;

  • Galimybę realizuoti savo kūrybiškumą, dalyvaujant skyriaus bei įmonės veikloje;

  • Papildomas atostogų dienas, suteikiamas pagal papildomų naudų sistemą;

  • Papildomą sveikatos draudimą, kuriuo galėsi atsiskaityti privačiose gydymo įstaigose;

  • Įdomius, nuotaikingus bei pilnus naujų patirčių įmonės renginius.

     

     

     

Jeigu susidomėjai, savo CV prašau siųsk el.p. CV@gjensidige.lt   su prierašu: „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)“.

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Išsamią informaciją apie kandidatų asmens duomenų tvarkymą rasite:  Kandidatų į asmens darbuotojus asmens duomenų tvarkymo apraše