Palaikymo specialistas (-ė) Informacinių technologijų departamente

 

Pagrindinė informacija:

Darbo pobūdis:
Terminuota darbo sutartis

Darbo laikas:
Visa darbo diena

CV siųsti iki:
2019 m. birželio 30 d.

Darbo vieta:
Vilnius

Darbo pobūdis:

  • Užduočių valdymas sistemoje: registravimas, klasifikavimas vykdytojams, sprendimas;

  • Informacinių sistemų prieigos teisių valdymas vidiniams ir išoriniams vartotojams;

  • Vidinių ir išorinių vartotojų konsultavimas;

  • Mokomųjų instrukcijų ruošimas (lietuvių, anglų kalbomis).

     

     

Reikalavimai:

 

  • Aukštasis išsilavinimas (IT, matematika);

  • Darbo patirtis su draudimo informacinėmis sistemomis (privalumas);

  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;

  • Anglų, rusų kalbos žinios;

  • Dėmesys vidiniams ir išoriniams klientams, orientavimasis į jų poreikius;

  • Komunikabilumas, operatyvumas, organizuotumas, atsakingumas.

     

     

Įmonė siūlo:

 

  • Įdomų darbą tarptautinėje įmonėje, turinčioje 200 metų patirtį ir tradicijas;

  • Mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;

  • Karjeros galimybes;

  • Rūpinamės kiekvieno savo darbuotojo sveikata, turime išskirtinę papildomų naudų sistemą.

     

Jei susidomėjote, savo gyvenimo aprašymą siųskite el.p. HR@gjensidige.lt  iki 2019 m. birželio 30 d. su prierašu „Palaikymo specialistas (-ė)“.

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Išsamią informaciją apie kandidatų asmens duomenų tvarkymą rasite čia: https://www.gjensidige.lt/apie-mus/karjera

( kandidatu i darbuotojus asmens duomenų tvarkymo aprašas).