Verslo klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Klientų aptarnavimo departamente

 

Pagrindinė informacija:

Darbo pobūdis:
Neterminuota darbo sutartis

Darbo laikas:
Visa darbo diena

Darbo vieta:
Vilnius

Darbo pobūdis:

 

  • Konsultuoti verslo klientus draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo, administravimo klausimais;

  • Dalintis informacija telefonu, elektroniniu paštu;

  • Aktyviai prisidėti prie komandos tikslų vykdymo;

  • Bendrauti su naujais ir esamais klientais.

     

 

Jeigu Tu esi:

 

  • Bendraujantis;

  • Pasiruošęs padėti mūsų klientams;

  • O gal nori išmokti parduoti save, savo mintis ir idėjas?

  • Esi imlus naujovėms ir greitai mokaisi?

  • Esi kūrybingas, motyvuotas ir norintis tobulėti, azartiškas, pasirengęs padėti ir norintis būti pirmu.

 

 

Mes siūlome:

 

  • Nuolatinius mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;

  •  Papildomą skatinimą, už pasiektus tikslus;

  •  Galimybę augti, keičiant kvalifikacijos kategoriją, bei siekti karjeros įmonės viduje;

  •  Galimybę realizuoti savo kūrybiškumą, dalyvaujant skyriaus bei įmonės veikloje;

  •  Papildomas atostogų dienas, suteikiamas pagal įmonės papildomų naudų paketą;

  •  Papildomą sveikatos draudimą, kuriuo galėsi atsiskaityti privačiose gydymo įstaigose;

  •  Įdomius, nuotaikingus bei pilnus naujų patirčių įmonės renginius.

     

     

     Jeigu susidomėjai, savo CV prašau siųsk el.p. CV@gjensidige.lt   su prierašu: „Verslo klientų aptarnavimo vadybininkas“.

    Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

    Išsamią informaciją apie kandidatų asmens duomenų tvarkymą rasite: Kandidatų į asmens darbuotojus asmens duomenų tvarkymo apraše