Klientų aptarnavimo telefonu skyriaus vadybininkas (-ė)

 

Pagrindinė informacija:

Darbo pobūdis:
Neterminuota darbo sutartis

Darbo laikas:
Visa darbo diena

CV siųsti iki:
2021  m. sausio 31 d.

Darbo vieta:
Vilnius

Darbo pobūdis:

 

  • Aptarnauti įeinančius skambučius, el. laiškus ir „online“ pokalbius.
  • Identifikuoti ir operatyviai spręsti klientams iškilusius nestandartinius klausimus;
  • Ieškoti sprendimų dirbant ir valdant daug skirtingų informacinių sistemų;
  • Suteikti klientams grįžtamąjį ryšį apie jų problemos sprendimą žodžiu ir raštu;
  • Informuoti klientus, apie draudimo galimybes, teikti papildomus pasiūlymus bei vesti derybas.

Reikalavimai:

 

  • Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
  • Gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją, kruopštumas ir atsakingas požiūris;
  • Taisyklinga lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
  • Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai;
  • Geri laiko planavimo įgūdžiai;
  • Iniciatyvumas, noras bendrauti ir padėti.

 

 

Privalumai:

 

  • Užsienio kabos žinios;
  • Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
  • Patirtis klientų aptarnavimo ar nuotolinių pardavimų srityje.

 

Įmonė siūlo:

 

  • Karjeros galimybes;
  • Įdomų darbą tarptautinėje įmonėje, turinčioje ilgametę patirtį ir tradicijas;
  • Mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;
  • Rūpinamės kiekvieno savo darbuotojo sveikata, turime išskirtinę papildomų naudų sistemą.
  • Galimybę darbą derinti, su studijomis.
  • Papildomą skatinimą kiekvieną mėnesį, už pasiektus rezultatus.

 

 

Siūlomas darbo užmokestis nuo 1067 EUR iki 1600 EUR prieš mokesčius. Galutinis šios pozicijos finansinio atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato įgūdžių ir kompetencijos lygio. Gjensidige darbuotojų atlygis susideda iš finansinio atlyginimo ir gerovės sistemos, kurią sudaro papildomos žiemos atostogos, sveikatos ir gyvybės draudimas bei kitos naudos 

Jei susidomėjote, savo gyvenimo aprašymą siųskite adresu atranka@gjensidige.lt iki 2021 m. sausio 31 d. su prierašu „Klientų aptarnavimo telefonu vadybininkas (-ė)“.  

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame. 

Išsamią informaciją apie kandidatų asmens duomenų tvarkymą rasite čia: Kandidatų į darbuotojus asmens duomenų tvarkymo aprašas