Procesų vadovas (-ė) Verslo klientų departamente

 

Pagrindinė informacija

Darbo pobūdis:
Neterminuota

Darbo laikas:
Visa darbo diena

CV siųsti iki:
2021 m. liepos 15 d.

Vieta:
Vilnius

Darbo pobūdis:

 

  • Draudimo paslaugų pardavimo vystymas elektroniniais pardavimo kanalais draudimo tarpininkų kanale;
  • Automatinių duomenų apsikeitimo procesų (integracijų) draudimo tarpininkų kanale valdymas, optimizavimas ir vystymas (pardavimų, administravimo, apskaitos ir kt. srityse);
  • Atskirų verslo procesų (pardavimų, administravimo ir kt.) identifikavimas ir optimizavimo galimybių nustatymas, taikant įvairius analizės metodus;
  • Veiklos procesų rodiklių nustatymas, efektyvumo matavimas ir įvertinimas;
  • Veiklos procesų automatizavimo reikalavimų nustatymas ir įgyvendinimas;
  • Proceso informacijos dokumentavimas, modeliavimas, struktūrizuotas informacijos apdorojimas;
  • Dalyvavimas įgyvendinant Bendrovės vidinius efektyvumo ir klientų patirties gerinimo projektus/iniciatyvas.

 

Reikalavimai kandidatams:

  • Aukštasis išsilavinimas (IT srityje – privalumas);
  • Automatinio duomenų apsikeitimo (integracijų) proceso išmanymas;
  • Ne mažiau kaip 2 metų patirtis procesų valdymo, optimizavimo ir automatizavimo srityje (reikalavimų informacinėms sistemoms rengimo patirtis būtų privalumas);
  • Gebėti naudotis procesų modeliavimo įrankiais;
  • Analitinis mąstymas, orientacija į rezultatą bei kliento svarbos supratimas;
  • Savarankiškumas priimant sprendimus;
  • Geri organizaciniai, darbo planavimo, reprezentavimo įgūdžiai;
  • Anglų kalbos žinios.

 

Įmonė siūlo:

 

  • Karjeros galimybes;
  • Įdomų darbą tarptautinėje įmonėje, turinčioje ilgametę patirtį ir tradicijas;
  • Mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;
  • Rūpinamės kiekvieno savo darbuotojo sveikata, turime išskirtinę papildomų naudų sistemą.

 

 

Siūlomas darbo užmokestis nuo 2049 EUR  iki 3074 EUR prieš mokesčius. Galutinis šios pozicijos finansinio atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato įgūdžių ir kompetencijos lygio. Gjensidige darbuotojų atlygis susideda iš finansinio atlyginimo ir gerovės sistemos, kurią sudaro papildomos žiemos atostogos, sveikatos ir gyvybės draudimas bei kitos naudos.

Jei susidomėjote, savo gyvenimo aprašymą siųskite adresu atranka@gjensidige.lt iki 2021 m. liepos 15 d. su prierašuProcesų vadovas (-ė) Verslo klientų departamente”.

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Išsamią informaciją apie kandidatų asmens duomenų tvarkymą rasite čia: Kandidatų į darbuotojus asmens duomenų tvarkymo aprašas