Telefoniniai sukčiai gali apsimesti ir draudikais

09.02.2017

Naujausi pranešimai

  • 05.12.2023
    Ką daryti, kad kalėdinės dekoracijos nesudegintų švenčių džiaugsmo
    Daugiau
  • 28.11.2023
    Baltijos šalių tyrimas: dūmų detektorių namuose mažėja, lietuviai jų turi mažiausiai
    Daugiau
  • 20.11.2023
    1 iš 4 Lietuvos žmonių nevairuoja: kokios kliūtys stabdo sėsti prie vairo ir kaip jas įveikti
    Daugiau
Daugiau naujienų

Telefoniniai sukčiai sugalvojo naują būdą vilioti žmonių pinigus – jie apsimeta draudimo bendrovės atstovais, siūlančiais paskolas.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ sulaukė pranešimo, kad draudiku prisistatęs žmogus skambino ir primygtinai siūlė suteikti paskolą. Įtarimą sukėlė tai, jog jis prašė pervesti „administracinį mokestį“.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ atkreipia dėmesį ir ragina gyventojus būti budriais – draudimo bendrovės neteikia paskolų ir neprašo atlikti mokėjimų už draudimo paslaugas, kalbantis telefonu.

Jeigu kyla įtarimų dėl telefonu gauto pasiūlymo, gyventojai raginami paskambinti įmonės klientų aptarnavimo centrui ir pasitikslinti informaciją.

Kilus įtarimams dėl galimo sukčiavimo rekomenduojama pranešti policijai, suteikiant kuo daugiau informacijos apie galimą sukčiautoją – iš kokio numerio skambinta, į kokią sąskaitą prašyta pervesti pinigus ir t.t.

„Gjensidige“ dėkoja atsakingiems žmonėms, kurie nedelsiant informuoja įmonę apie galimus jos vardu daromus įtartinus veiksmus.