Medicininių išlaidų ir repatriacijos draudimas
Jei užsienyje patyrėte traumą ar susirgote ir Jums prireikė skubios medicinos pagalbos dar būnant užsienyje, prieš kreipdamiesi į gydymo įstaigą, būtinai susisiekite su mūsų Asistavimo kompanija.
Būtinoji medicinos pagalba suteikiama užsienyje:
• Ambulatorinėje gydymo įstaigoje (gydantis ambulatoriškai). Prieš kreipiantis į gydymo įstaigą, pirmiausiai susisiekite su mūsų Asistavimo kompanija. Jei už suteiktas medicinos paslaugas sumokate pats, tokiu atveju iš gydymo įstaigos privaloma gauti medicininę pažymą bei sąskaitų ir kvitų, patvirtinančių apmokėjimą už suteiktas medicinos paslaugas, originalus. Iš gydymo įstaigos reikalaukite medicininio dokumento, kuriame būtų nurodyta: paciento vardas ir pavardė, kreipimosi į gydymo įstaigą data, informacija apie sveikatos sutrikimą, nusiskundimų atsiradimą, sveikatos sutrikimo vystymosi eigą, nustatytą diagnozę, atliktų tyrimų bei paskirto gydymo aprašymas. Būtinai reikalaukite apmokėjimą patvirtinančių dokumentų (sąskaitų, čekių, grynųjų pinigų priėmimo kvitų), kuriuose nurodyti suteiktos paslaugos, jų kaina ir kiekiai, bei kokia valiuta buvo sumokėta.
• Stacionarinėje gydymo įstaigoje (gydantis stacionariai, hospitalizavus į ligoninę). Apie tai per 24 valandas būtina pranešti mūsų Asistavimo kompanijai telefonu.
• Vaistinėje (ūmaus sveikatos sutrikimo gydymui būtinų vaistų ar medicinos priemonių įsigijimas). Būtinai reikalaukite apmokėjimą patvirtinančių dokumentų (sąskaitų, čekių, grynųjų pinigų priėmimo kvitų), kuriuose yra nurodyti įsigytų vaistų ar medicinos priemonių pavadinimai, jų kaina ir kiekiai, bei kokia valiuta buvo sumokėta.
• „Uhealth“ nuotolinė gydytojo konsultacija. Registruotis nuotolinei gydytojo konsultacijai per „uhealth by Hila“ mobiliąją programėlę galite esant ūmiems susirgimam tokiems, kaip apsinuodijimas maistu, pakilusi temperatūra, peršalimas, alergija. Atsisiųsti programėlę galima iš App Store arba Google Play. Atsiskaityti už suteiktas paslaugas reikia tiesiogiai „uhealth“ programėlėje ir grįžus iš kelionės kreiptis į GJENSIDIGE dėl išlaidų kompensavimo.
Asistavimo kompanija UAB „OPS International“ (+370 5 203 4440; [email protected]) pasiekiama 24/7. Darbo laiku bendro pobūdžio konsultacijos teikiamos ir telefonu 1626 (iš užsienio +370 5 272 1626).
Pranešdami apie įvykį nurodykite:
• apdraustojo asmens vardą ir pavardę, gimimo datą;
• draudimo liudijimo numerį;
• šalį, kurioje esate;
• įvykio aplinkybes;
• gydymo įstaigos pavadinimą, telefono numerį, elektroninį paštą;
• kontaktinius duomenis, kuriais galėtume su Jumis susisiekti.
Primename, jog medicininių išlaidų atlyginimo atvejais Jūsų visuomet prašysime pateikti šiuos dokumentus:
• užpildytą prašymo formą (pildoma internetu);
• draudimo liudijimo numerį;
• užsienio gydymo įstaigos medicininius dokumentus (gydytojų pažymas, išrašus) su nurodyta anamneze, ligos ar traumos diagnoze, nusiskundimais, suteiktų medicininių paslaugų aprašymu;
• „Uhealth“ nuotolinės gydytojo konsultacijos atveju, medicininius dokumentus iš E.sveikatos;
• suteiktų paslaugų apmokėjimą patvirtinančius dokumentus (sąskaitas, čekius, grynųjų pinigų kvitus, banko pavedimų kopijas).
Svarbu užsienio piliečiams: jei Jūsų draudimo sutartyje sutarties galiojimo teritorija yra Lietuva arba Šengeno erdvė / Lietuva, galite kreiptis tik į valstybines Lietuvos gydymo įstaigas, nebent draudimo sutartyje numatyta kitaip. Nėra apmokamos išlaidos už „Uhealth“ nuotolinę konsultaciją bei vaistus, įsigytus be gydytojo recepto.