„Eurovizijos“ komanda į Stokholmą vešis ir per 2,4 mln. eurų kainuojančią draudimo pagalvėlę

29.04.2016

Naujausi pranešimai

  • 05.12.2016
    Keturi iš dešimties vairuotojų žvelgia ne į kelią, o į mobiliojo telefono ekraną
    Daugiau
  • 08.11.2016
    Lietuvoje žmonės labiau pasirūpina savo butu nei sveikata ar vaikais
    Daugiau
  • 31.10.2016
    „Gjensidige“ baigė Baltijos šalių įmonių sujungimą, pagrindinė būstinė persikėlė į Vilnių
    Daugiau
Daugiau naujienų

Į Švedijos sostinėje rengiamą 61-ąjį „Eurovizijos“ dainų konkursą Lietuvos atstovai keliaus su solidžiu draudimo bagažu. Keturiolikos asmenų atlikėjo Donato Montvydo komanda apdrausta 2,4 mln. Eur vertės įvairių rūšių draudimu. Lietuvos delegacija pasirūpino norvegiško kapitalo ne gyvybės draudimo bendrovė „Gjensidige“.

„Mums, kaip ir daugeliui mūsų šalies gyventojų, rūpi, kad mūsų atstovai „Eurovizijoje“ kuo geriau pasi-rodytų bei jaustųsi saugūs, todėl stengiamės nuimti nuo jų pečių bent dalį finansinių rūpesčių naštos. Puikiai žinome, kiek pastangų reikalauja pasiruošimas tokio lygio konkursams, kokią įtampą jaučia kiekvienas dalyvis. Manau, mūsų šalies atstovai, kaip ir mes, puikiai supranta, ką norime pasakyti, teigdami, kad „Svarbu būti pasiruošus“, – sakė ADB „Gjensidige“ generalinis direktorius Marius Jundulas.

„Eurovizijos“ konkurso delegacijos kiekvieno nario draudimo suma siekia 169 800 eurų. Šioje sumoje – 100 tūkst. eurų medicininių išlaidų draudimas bei 18 tūkst. eurų nelaimingų atsitikimų draudimas. Kiekvienas grupės asmuo apdraustas ir 50 tūkst. eurų asmens civilinės atsakomybės kelionėje draudimu bei nuo kelionės atidėjimo, bagažo praradimo bei vėlavimo.

„Lietuvos delegacija Į Stokholmą vyksta rami – bent jau dėl to, kad visi esam apdrausti, – šypsojosi delegacijos vadovas, LRT TELEVIZIJOS vyriausiasis prodiuseris Audrius Giržadas. – Todėl galime rūpintis pasirodymu ir tik juo. Už tai jau septintus metus esame dėkingi „Gjensidige“.

 „Gjensidige“ vadovo teigimu, bendrovei svarbu, kad jos klientai mokėtų apsisaugoti, išvengti netikėtumų, o įmonė padeda tai padaryti. M. Jundulas taip pat atkreipė dėmesį, kad Lietuvoje labiausiai rūpinamasi automobilių ir kiek mažiau namų draudimu, o apie asmens draudimą kol kas galvojama mažiausiai. Bendrovė pasirengusi šią nuostatą keisti – siekti, kad žmonių rūpestis savo sveikata taptų svarbiausiu.

Ne gyvybės draudimo bendrovė „Gjensidige“ apdraudžia Lietuvos atstovus „Eurovizijos“ dainų konkurse nuo 2010-ųjų. Per keletą pastarųjų metų šalies „Eurovizijos“ komandoms skirtos draudimų sumos nuolat augo. 2013 metais Lietuvos delegacija prieš kelionę į „Eurovizijos“ konkursą buvo apdrausta 695 tūkst. eurų (2,4 mln. litų) suma, 2014-ųjų metų atstovai – 926 tūkst. eurų (3,2 mln. litų) suma. Pra-ėjusių metų mūsų šalies komandos „Eurovizijos“ konkurse draudimo suma siekė daugiau nei 1,5 mln. eurų.

Draudimo paketas simbolišku pagalvėlės pavidalu mūsų šalies pasiuntiniams į „Euroviziją“ įteiktas balandžio 29 dieną.