Kelionės, asmens, darbuotojų sveikatos draudimo įvykis

Čia rasite naudingą informaciją, aprašytą veiksmų eigą ir patarimus atsitikus kelionių, asmens, darbuotojų sveikatos draudimo įvykiui. Taip pat sužinosite, kaip teisingai pranešti apie įvykį ir greitai sulaukti reikalingos pagalbos.

Kelionės draudimo įvykis

Atsitikus įvykiui praneškite apie jį internetu, telefonu 1626 (iš užsienio +370 5 2721626) arba tiesiogiai mūsų žalos sureguliavimo centre.

Patyrėte išlaidas dėl ūmios ligos ar traumos gydymo užsienyje?

Jei patyrėte traumą ar susirgote, nedelsdami kreipkitės į artimiausią gydymo įstaigą. Tik tokiu atveju iš gydymo įstaigos galėsite gauti draudžiamojo įvykio faktą patvirtinančius dokumentus. Iš gydymo įstaigos reikalaukite dokumento, kuriame būtų nurodyta: paciento vardas, pavardė, draudžiamojo įvykio data, kreipimosi į gydymo įstaigą data, gydymo trukmė, diagnozė, atlikti tyrimai bei skirtas gydymas. Būtinai reikalaukite apmokėjimo dokumentų (sąskaitų, kvitų) originalų kurie patvirtintų, kad už suteiktas paslaugas buvo sumokėta.

Jei šiuo metu esate užsienyje ir esate guldomas stacionariniam gydymui, apie įvykį praneškite per 24 valandas šiais kontaktais: tel.: +370 5 272 1626, el.paštas: info@gjensidige.lt.

Jei Jūsų draudimo liudijimo serija prasideda VIP – Asistavimo kompanija „Falck Lietuva" , tel. +370 5 219 2082, faks. +370 5 264 4021, el. paštas: medical@falck.lt (visą parą).

Jei Jūsų draudimo liudijimo serija prasideda T1T arba KM:

  • darbo laiku AAS „Gjensidige Baltic“ Lietuvos filialas, tel. 1626, el.paštas info@gjensidige.lt
  • Kitu metu asistavimo kompanija UAB „APRIL LIETUVA ASSISTANCE’’, tel. + 370 52790860, el.paštas claims@lt.april.com (visą parą).
  • Jei įvykis Baltarusijoje „Belgostrach“, tel. +375 17 252 4890
  • Jei Jūsų poliso serija prasideda H1T - praneškite apie įvykį internetu, telefonu 1626 (iš užsienio +370 5 2721626) arba tiesiogiai mūsų žalos sureguliavimo centre.

Pranešdami apie įvykį nurodykite:

  • apdraustojo asmens vardą ir pavardę;
  • draudimo liudijimo numerį;
  • šalį, kurioje esate;
  • įvykio aplinkybes;
  • gydymo įstaigos, kurioje yra nukentėjusysis, pavadinimą ir telefono /fakso numerį;
  • kontaktinius duomenis, kuriais galėtume su Jumis susisiekti.

Primename, jog kelionės metu patyrus medicinines išlaidas, turite būtinai išsaugoti gautų dokumentų originalus ir grįžus iš kelionės, mums pateikti:

užpildytą prašymo formą;

  • draudimo liudijimą ar jo kopiją;
  • užsienio gydymo įstaigos medicininius dokumentus (išrašus, pažymas) su nurodyta ligos/traumos diagnoze, nusiskundimais, suteiktų medicininių paslaugų aprašu;
  • suteiktų paslaugų apmokėjimo dokumentų (sąskaitų, kvitų) originalus. apdraustojo mirties atveju – mirties liudijimo kopiją.

Jei Jūsų draudimo sutartyje yra numatytos kitos draudimo rizikos, trumpai apžvelgiame pirminius privalomus veiksmus, kuriuos turėtumėte atlikti iškart atsitikus įvykiui.

Padarėte nuostolį tretiesiems asmenims ar jų turtui?

Jeigu iš Jūsų reikalaujama atlyginti žalą, padarytą trečiųjų asmenų kilnojamam ar nekilnojamam turtui, sveikatai ar gyvybei (asmens civilinės atsakomybės draudimo rizika), reikalaukite, kad nuketėjusysis pateiktų Jums raštišką pretenziją bei žalos dydį pagrindžiančius dokumentus, nurodykite savo draudimo liudijimo numerį ir mūsų kontaktus, kad nukentėjusysis galėtų kreiptis ir tiesiogiai į mus. Apie įvykį mus turite informuoti per 24 val.

Negalėjote išvykti į suplanuotą kelionę?

Nedelsdami (ne vėliau kaip per 2 darbo dienas) kreipkitės į kelionių organizatorių, atsisakykite kelionės bilietų ir viešbučių rezervacijos bei susigrąžinkite pagal sutartį Jums priklausančią pinigų dalį.

Jums vėlavo ar buvo atšauktas skrydis?

Raštu kreipkitės į Vežėją ir gaukite:

  • Pažymą, kad transporto priemonė vėlavo ar buvo atšaukta. Pažymoje turi būti nurodyta šio vėlavimo/atšaukimo priežastis.
  • Vežėjo raštą, kuriame nurodytas jų mokamos kompensacijos dydis arba motyvuotas atisakymas ją išmokėti.

Jums vėlavo bagažas, jį praradote ar jis buvo sugadintas?

  • Apie įvykį nedelsdami praneškite vežėjo atstovui ir gaukite iš jo įvykį patvirtinančius dokumentus. Juose turi būti nurodyta įvykio data, faktinis vėluojančio bagažo pristatymo laikas, arba patvirtintas bagažo praradimo ar sugadinimo faktas.
  • Gaukite vežėjo raštą, kuriame būtų nurodytas jų mokamos kompensacijos dydis ar motyvuotas atsisakymas ją išmokėti.

Asmens draudimo įvykis

Jei patyrėte traumą ar susirgote, nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 48 val. kreipkitės į artimiausią gydymo įstaigą. Tik tokiu atveju iš gydymo įstaigos galėsite gauti draudžiamojo įvykio faktą patvirtinančius dokumentus, kurie mūsų ekspertams leis priimti sprendimą dėl draudimo išmokos mokėjimo.

Iškart, kai tik tampa įmanoma, bet ne vėliau nei per 30 kalendorinių dienų, praneškite apie įvykį internetu, telefonu 1626 (iš užsienio +370 5 2721626) arba tiesiogiai mūsų žalos sureguliavimo centre. Vėliau turite pateikti:

  • Draudimo poliso kopiją;
  • Medicininę pažymą, išrašą ar kitus medicininius dokumentus, patvirtinančius įvykio metu patirtus sužalojimus, jų gydymą ir jo trukmę.
  • Jei kreipiatės dėl randų ar pigmentinių dėmių, susidariusių po įvykio, papildomai pateikite gydymo įstaigos išrašą, kuriame būtų nurodytas randų ar pigmentinių dėmių dydis – ilgis ir plotis, taip pat nuotraukas, kuriose aiškiai matytųsi likusio rando ar pigmentinės dėmės dydis. Fotografuodami prie tų sužalojimų pridėkite liniuotę. Vaizdas nuotraukose turi būti aiškus.
  • Pasirinkus dienpinigių variantą, būtina pateikti nedarbingumo pažymėjimą arba medicininę pažymą, kurioje būtų nurodytas nedarbingumo laikotarpis ir nedarbingumo pažymėjimo numeris.
  • Įgaliojimą, kuris suteikia galią tinkamam asmens atstovui atlikti visus draudimo reikalavimus.
  • Jei turite, pateikite ir kitus su įvykiu susijusius dokumentus – pavyzdžiui, policijos pažymą.

Jei draudėjas yra juridinis asmuo, būtina pateikti ir šiuos dokumentus:

  • Pažymą iš darbovietės, kad įvykio dieną apdraustasis dirbo įmonėje.
  • Nelaimingo atsitikimo darbe aktą, jei atsitikimas įvyko darbo metu, pakeliui į darbą ar iš darbo.
  • Jei draudimo sutartyje numatyta, kad naudos gavėjas yra įmonė, būtinas parašais patvirtintas apdraustųjų sutikimas, kad išmoka priklauso įmonei.

Sveikatos draudimo įvykis

Būdami apdrausti sveikatos draudimu, galite kreiptis į asmens sveikatos priežiūros įstaigas, odontologijos kabinetus, vaistines, optikos salonus, sporto klubus, baseinus ir SPA centrus (įstaigą turi turėti licenciją verstis nurodyta veikla). Kreipdamiesi su savimi turėkite ir įstaigos darbuotojui paprašius pateikite savo asmens dokumentą. Savo draudimo sumų pasikeitimus galite patikrinti savitarnos sistemoje.

Jeigu kreipsitės į įstaigą, kuri yra Jums parinkto draudimo plano partnerių sąraše, įstaigos darbuotojas nurodys, kokią sumą už Jums suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes įstaigai tiesiogiai apmokėsime mes ir kokią sumą jūs turėsite apmokėti pats savo lėšomis (taip gali įvykti dėl to, kad pagal draudimo sąlygas Jums apmokama tik dalis išlaidų, pvz. 80%, Jūs viršijote draudimo sumos limitą arba paslauga iš partnerio nėra perkama tiesiogiai).

Jeigu kreipsitės į įstaigą, kuri nėra Jums parinkto draudimo plano partnerių sąraše, ir tais atvejais, kai paslauga iš partnerio nėra perkama tiesiogiai, apmokėkite už Jums suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes savo lėšomis ir paimkite dokumentus, kurių reikės kreipiantis dėl draudimo išmokos:

  • paslaugų ir (ar) prekių pirkimą patvirtinančią sąskaitą-faktūrą. Jei paslaugos suteiktos paslaugų teikėjo, veikiančio pagal verslo liudijimą, kartu su pirkimo kvitu būtina pateikti verslo liudijimo kopiją;
  • dokumentus, patvirtinančius pirktų paslaugų ir (ar) prekių apmokėjimą: sąskaitą su kasos kvitu, kasos pajamų orderio kvitu ar pinigų paėmimo kvitu;
  • dokumentus apie suteiktas asmens sveikatos priežiūros paslaugas: išrašą ar medicinos dokumentų kopiją su gydytojo parašu, kuriame nurodyta informacija apie susirgimo pobūdį, diagnozę, paskirtus ar atliktus tyrimus ir gydymą ar procedūras;
  • jei įsigyjami vaistai – receptą (e-receptą) vaistams;
  • jei įsigyjamos optikos prekės – užsakymo lapą optikos priemonėms įsigyti, receptą ar jo kopiją. Šiuose dokumentuose turi būti nurodytas apdraustojo, kuriam suteiktos paslaugos, vardas, pavardė, asmens kodas, kreipimosi į įstaigą data, išvardintos suteiktos paslaugos ar įsigytos prekės, jų kaina.

Norėdami gauti draudimo išmoką, per 30 kalendorinių dienų pateikite prašymą išmokėti draudimo išmoką, aukščiau išvardintus dokumentus, atplėštą antrąją knygelės (jei tokia Jums buvo išduota) lapelio dalį: