Biuro administratorius (-ė)

 

Basic Information

Job Type:
Permanent

Full time / part time:
Full time

Deadline:
2022.12.26

Location:
Vilnius

Darbo pobūdis:

  • Biuro veiklos organizavimas, svečių pasitikimas;
  • Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos, raštų bei kitų vidinių dokumentų rengimas, registrų administravimas;
  • Veiklos įsakymų registravimas, gaunamų vidinių dokumentų ir informacijos sisteminimas bei valdymas;
  • Raštų, atsakymų rengimas;
  • Pagalba įmonės darbuotojams, organizuojant užsienio komandiruotes.

Reikalavimai:

  • Turite aukštąjį išsilavinimą ir biuro administravimo patirties;
  • Esate orientuotas į klientą, kantrus, geranoriškas ir atsakingas;
  • Gerai kalbate ir rašote lietuvių ir anglų kalbomis;
  • Išmanote raštvedybos taisykles ir normatyvinių dokumentų valdymo principus;
  • Gebate greitai susisteminti ir apdoroti informaciją.

Įmonė siūlo:

  • Karjeros galimybes;
  •  Įdomų darbą tarptautinėje įmonėje, turinčioje ilgametę patirtį ir tradicijas;
  • Mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas;
  • Rūpinamės kiekvieno savo darbuotojo sveikata, turime išskirtinę papildomų naudų sistemą;
  • Darbo aplinką su aukštais etikos standartais ir vertybėmis.

Siūlomas darbo užmokestis nuo 1137 EUR iki 1705 EUR prieš mokesčius. Galutinis šios pozicijos finansinio atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato įgūdžių ir kompetencijos lygio. Gjensidige darbuotojų atlygis susideda iš finansinio atlyginimo ir gerovės sistemos, kurią sudaro papildomos žiemos atostogos, sveikatos ir gyvybės draudimas bei kitos naudos.

Jei susidomėjote, savo gyvenimo aprašymą siųskite adresu [email protected] iki 2022 m. gruodžio 26 d. su prierašu „Biuro administratorius (-ė) “.

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Išsamią informaciją apie kandidatų asmens duomenų tvarkymą rasite čia: Kandidatų į darbuotojus asmens duomenų tvarkymo aprašas