Klientų aptarnavimo telefonu skyriaus vadovas (-ė) Klientų aptarnavimo departamente Baltijos šalims

 

Basic Information

Job Type:
Permanent

Full time / part time:
Full time

Deadline:
2022.02.06

Location:
Vilnius

Darbo pobūdis ir atsakomybės:

  • Organizuoti skyriaus, atsakingo už kokybišką klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ir kitais elektroniniais kanalais, veiklą.
  • Nustatyti ilgalaikius ir trumpalaikius skyriaus veiklos ir procesų vystymo planus bei kurti priemones jų įgyvendinimui.
  • Darbuotojų komandos formavimas, ugdymas, motyvavimas bei ugdančiuoju vadovavimu kuriamas darbui palankus mikroklimatas.
  • Tikslų vykdymas ir kontrolė.
  • Skyriaus veiklos rodiklių analizė ir sprendimų jų pagerinimui siūlymas.
  • Klientų pretenzijų valdymo proceso organizavimas ir priežiūra.
  • Efektyvaus bendradarbiavimo su kitais padaliniais užtikrinimas.
  • Aukšto esamų ir potencialių klientų aptarnavimo standarto telefonu ir elektroniniais kanalais užtikrinimas, orientuojant veiklą į aktyvius pardavimus.

Mes tikimės, kad turi:

  • Aukštajį išsilavinimą.
  • Sėkmingo vadovaujamo darbo pardavimų komandai patirties.
  • Gebi savarankiškai priimti sprendimus, esi iniciatyvus (-i), nori nuolat mokytis.
  • Planavimo ir organizavimo įgūdžiius.
  • Orientaciją į tikslų pasiekimą ir įsipareigojimų vykdymą.
  • Anglų kalbos žinias.
  • Darbo kompiuteriu ir analitinius įgūdžius.

Privalumas būtų, jei:

  • Išmanai draudimo rinką.
  • Turi pardavimų telefonu patirties.
  • Turi ugdomojo vadovavimo žinių ir praktinės patirties

Mes siūlome:

  • Įdomų, kupiną iššūkių ir pokyčių darbą jaunoje, ambicingoje ir smagioje komandoje.
  • Karjeros galimybes tarptautinėje įmonėje, turinčioje ilgametę patirtį ir tradicijas.
  • Mokymus, kurie užtikrina asmeninį tobulėjimą bei kvalifikacijos kėlimą ir galimybę realizuoti savo ambicijas.
  • Galimybę derinti darbą ofise ir iš namų.
  • Rūpinamės kiekvieno savo darbuotojo sveikata, turime išskirtinę papildomų naudų sistemą.
  • Papildomas 7 laisvas dienas per metus.
  • Nuolaidas Tau ir šeimos nariams įsigyjant mūsų įmonėsteikiamas draudimo paslaugas.

 

Siūlomas darbo užmokestis nuo 1818 EUR  iki 2726 EUR prieš mokesčius ir papildomi priedai už rezultatus. Galutinis šios pozicijos finansinio atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato įgūdžių ir kompetencijos lygio. Gjensidige darbuotojų atlygis susideda iš finansinio atlyginimo ir gerovės sistemos, kurią sudaro papildomos žiemos atostogos, sveikatos ir gyvybės draudimas bei kitos naudos.

Jei susidomėjote, savo gyvenimo aprašymą siųskite adresu atranka@gjensidige.lt  iki 2022 m. vasario 6 d. su prierašu „Klientų aptarnavimo telefonu skyriaus vadovas (-ė) “.

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.

Išsamią informaciją apie kandidatų asmens duomenų tvarkymą rasite čia: Kandidatų į darbuotojus asmens duomenų tvarkymo aprašas