Telefoniniai sukčiai gali apsimesti ir draudikais

09.02.2017

Naujausi pranešimai

  • 15.02.2018
    Psichologų tyrimai rodo: valstybės atkūrimo šimtmečio metais Lietuvoje daugiau vienybės ir laimės jausmo
    Daugiau
  • 08.02.2018
    Renginio bilietas – kišenėje, o dalyvauti negali: ką daryti?
    Daugiau
  • 31.01.2018
    Iš žiemos – į šiltuosius kraštus: oro temperatūros „žirklės“ pakerta net ir stipriausius
    Daugiau
Daugiau naujienų

Telefoniniai sukčiai sugalvojo naują būdą vilioti žmonių pinigus – jie apsimeta draudimo bendrovės atstovais, siūlančiais paskolas.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ sulaukė pranešimo, kad draudiku prisistatęs žmogus skambino ir primygtinai siūlė suteikti paskolą. Įtarimą sukėlė tai, jog jis prašė pervesti „administracinį mokestį“.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ atkreipia dėmesį ir ragina gyventojus būti budriais – draudimo bendrovės neteikia paskolų ir neprašo atlikti mokėjimų už draudimo paslaugas, kalbantis telefonu.

Jeigu kyla įtarimų dėl telefonu gauto pasiūlymo, gyventojai raginami paskambinti įmonės klientų aptarnavimo centrui ir pasitikslinti informaciją.

Kilus įtarimams dėl galimo sukčiavimo rekomenduojama pranešti policijai, suteikiant kuo daugiau informacijos apie galimą sukčiautoją – iš kokio numerio skambinta, į kokią sąskaitą prašyta pervesti pinigus ir t.t.

„Gjensidige“ dėkoja atsakingiems žmonėms, kurie nedelsiant informuoja įmonę apie galimus jos vardu daromus įtartinus veiksmus.