„Žalgiris“ skina pergales ne tik krepšinio, bet ir komunikacijos arenose

05.03.2018

Naujausi pranešimai

  • 10.10.2019
    Tyrimas: Lietuvos ir Estijos vairuotojų svajonių automobilis – visureigis, penktadalis lietuvių neabejingi elektromobiliui
    Daugiau
  • 02.10.2019
    Namų darbai tėvams: kaip saugiai išlaipinti vaikus prie ugdymo įstaigų
    Daugiau
  • 26.09.2019
    Tyrimas: lietuviai laisvalaikį leidžia sodybose, estai – prie kompiuterio ir televizoriaus
    Daugiau
Daugiau naujienų

Kauno „Žalgirio“ komanda išsiveržė tarp geriausiųjų Baltijos šalių komunikacijos konkurse. Komandos rėmėjos draudimo bendrovės „Gjensidige“ kampanija „Rask laiko pokalbiui“, kurioje dalyvavo žalgirietis Antanas Kavaliauskas, pelnė aukščiausią apdovanojimą Baltijos šalių komunikacijos konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“.

A. Kavaliauskas ir „Žalgirio“ komanda įsitraukė į „Gjensidige“ socialinę kampaniją „Rask laiko pokalbiui“. Kampanija kviečia daugiau dėmesio ir laiko skirti savo artimiausiems žmonėms. A. Kavaliauskas nusifilmavo vaizdo klipe, kuriame atskleidė savo šiltus santykius su mama ir išsaugotą tvirtą ryšį. Antanas papasakojo, kad mama yra svarbiausias žmogus jo gyvenime, ir iki šiol jie skiria vienas kitam daug dėmesio.

„Žalgirio“ rėmėja draudimo bendrovė „Gjensidige“ šią socialinę kampaniją kartu su krepšinio komanda įgyvendino praėjusių metų pabaigoje.

Emocinga kampanija, sukurta kartu su „Žalgiriu“ ir A. Kavaliausku, buvo pastebėta ir Baltijos šalių mastu.

Šiltas žalgiriečio pasakojimas apie santykius šeimoje ir kvietimas daugiau laiko skirti artimiausiems žmonėms Baltijos šalių komunikacijos konkurse pelnė aukščiausią apdovanojimą Rėmimo kategorijoje.

„Gjensidige“ ketina ir toliau kartu su „Žalgiriu“ tęsti šią santykius puoselėjančią kampaniją „Rask laiko pokalbiui“.

Antano vaizdo pasakojimas: https://www.youtube.com/watch?v=GvqTYNv7UOw