Kelionių draudimo atmintinė >>>
Jei esate atsiskaitę už visas paslaugas, apie atsitikusį įvykį praneškite mums internetu >>>.
Internetinėje prašymo formoje bus galima pridėti ir visus turimus žalos dokumentus.
Kelionių draudimo atmintinė >>>
Jei esate atsiskaitę už visas paslaugas, apie atsitikusį įvykį praneškite mums internetu >>>.
Internetinėje prašymo formoje bus galima pridėti ir visus turimus žalos dokumentus.
Medicininių išlaidų ir repatriacijos draudimas
Jei užsienyje patyrėte traumą ar susirgote ir Jums prireikė skubios medicinos pagalbos dar būnant užsienyje, prieš kreipdamiesi į gydymo įstaigą, būtinai susisiekite su mūsų Asistavimo kompanija.
Būtinoji medicinos pagalba suteikiama užsienyje:
• Ambulatorinėje gydymo įstaigoje (gydantis ambulatoriškai). Prieš kreipiantis į gydymo įstaigą, pirmiausiai susisiekite su mūsų Asistavimo kompanija. Jei už suteiktas medicinos paslaugas sumokate pats, tokiu atveju iš gydymo įstaigos privaloma gauti medicininę pažymą bei sąskaitų ir kvitų, patvirtinančių apmokėjimą už suteiktas medicinos paslaugas, originalus. Iš gydymo įstaigos reikalaukite medicininio dokumento, kuriame būtų nurodyta: paciento vardas ir pavardė, kreipimosi į gydymo įstaigą data, informacija apie sveikatos sutrikimą, nusiskundimų atsiradimą, sveikatos sutrikimo vystymosi eigą, nustatytą diagnozę, atliktų tyrimų bei paskirto gydymo aprašymas. Būtinai reikalaukite apmokėjimą patvirtinančių dokumentų (sąskaitų, čekių, grynųjų pinigų priėmimo kvitų), kuriuose nurodyti suteiktos paslaugos, jų kaina ir kiekiai, bei kokia valiuta buvo sumokėta.
• Stacionarinėje gydymo įstaigoje (gydantis stacionariai, hospitalizavus į ligoninę). Apie tai per 24 valandas būtina pranešti mūsų Asistavimo kompanijai telefonu.
• Vaistinėje (ūmaus sveikatos sutrikimo gydymui būtinų vaistų ar medicinos priemonių įsigijimas). Būtinai reikalaukite apmokėjimą patvirtinančių dokumentų (sąskaitų, čekių, grynųjų pinigų priėmimo kvitų), kuriuose yra nurodyti įsigytų vaistų ar medicinos priemonių pavadinimai, jų kaina ir kiekiai, bei kokia valiuta buvo sumokėta.
• „Uhealth“ nuotolinė gydytojo konsultacija. Registruotis nuotolinei gydytojo konsultacijai per „uhealth by Hila“ mobiliąją programėlę galite esant ūmiems susirgimam tokiems, kaip apsinuodijimas maistu, pakilusi temperatūra, peršalimas, alergija. Atsisiųsti programėlę galima iš App Store arba Google Play. Atsiskaityti už suteiktas paslaugas reikia tiesiogiai „uhealth“ programėlėje ir grįžus iš kelionės kreiptis į GJENSIDIGE dėl išlaidų kompensavimo.
Asistavimo kompanija UAB „OPS International“ (+370 5 203 4440; [email protected]) pasiekiama 24/7. Darbo laiku bendro pobūdžio konsultacijos teikiamos ir telefonu 1626 (iš užsienio +370 5 272 1626).
Pranešdami apie įvykį nurodykite:
• apdraustojo asmens vardą ir pavardę, gimimo datą;
• draudimo liudijimo numerį;
• šalį, kurioje esate;
• įvykio aplinkybes;
• gydymo įstaigos pavadinimą, telefono numerį, elektroninį paštą;
• kontaktinius duomenis, kuriais galėtume su Jumis susisiekti.
Primename, jog medicininių išlaidų atlyginimo atvejais Jūsų visuomet prašysime pateikti šiuos dokumentus:
• užpildytą prašymo formą (pildoma internetu);
• draudimo liudijimo numerį;
• užsienio gydymo įstaigos medicininius dokumentus (gydytojų pažymas, išrašus) su nurodyta anamneze, ligos ar traumos diagnoze, nusiskundimais, suteiktų medicininių paslaugų aprašymu;
• „Uhealth“ nuotolinės gydytojo konsultacijos atveju, medicininius dokumentus iš E.sveikatos;
• suteiktų paslaugų apmokėjimą patvirtinančius dokumentus (sąskaitas, čekius, grynųjų pinigų kvitus, banko pavedimų kopijas).
Svarbu užsienio piliečiams: jei Jūsų draudimo sutartyje sutarties galiojimo teritorija yra Lietuva arba Šengeno erdvė / Lietuva, galite kreiptis tik į valstybines Lietuvos gydymo įstaigas, nebent draudimo sutartyje numatyta kitaip. Nėra apmokamos išlaidos už „Uhealth“ nuotolinę konsultaciją bei vaistus, įsigytus be gydytojo recepto.
Asmens civilinės atsakomybės draudimas
Jeigu kelionės metu padarėte žalą tretiesiems asmenims (kilnojamam ar nekilnojamam turtui, sveikatai ar gyvybei), būtina:
Be Mūsų raštiško pritarimo neturite teisės (išskyrus nuostolius iki 200 Eur) visiškai arba iš dalies pripažinti savo atsakomybę.
Neįvykusios, nutrūkusios kelionės draudimas
Bagažo draudimas
Jeigu bagažas prarastas, sugadintas ar užsienio oro uoste vėluoja daugiau kaip 6 val.:
Kelionės atidėjimo, atšaukimo draudimas. Kelionės jungties draudimas
Jei patyrėte traumą ar susirgote, nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 48 val. kreipkitės į artimiausią gydymo įstaigą. Tik tokiu atveju iš gydymo įstaigos galėsite gauti draudžiamojo įvykio faktą patvirtinančius dokumentus, kurie mūsų ekspertams leis priimti sprendimą dėl draudimo išmokos mokėjimo.
Iškart, kai tik tampa įmanoma, bet ne vėliau nei per 30 kalendorinių dienų, praneškite apie įvykį mums internetu ir pateikite:
Kaip pateikti medicinos išrašą iš esveikata.lt? Išsamų gidą rasite mūsų atmintinėje, paspaudę štai čia.
Jei draudėjas yra juridinis asmuo, būtina pateikti ir šiuos dokumentus:
Būdami apdrausti sveikatos draudimu, galite kreiptis į asmens sveikatos priežiūros įstaigas, odontologijos kabinetus, vaistines, optikos salonus, sporto klubus, baseinus ir SPA centrus (įstaigą turi turėti licenciją verstis nurodyta veikla). Kreipdamiesi su savimi turėkite ir įstaigos darbuotojui paprašius pateikite savo asmens dokumentą. Savo draudimo sumų pasikeitimus galite patikrinti savitarnos sistemoje.
Jeigu kreipsitės į įstaigą, kuri yra Jums parinkto draudimo plano partnerių sąraše, įstaigos darbuotojas nurodys, kokią sumą už Jums suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes įstaigai tiesiogiai apmokėsime mes ir kokią sumą jūs turėsite apmokėti pats savo lėšomis (taip gali įvykti dėl to, kad pagal draudimo sąlygas Jums apmokama tik dalis išlaidų, pvz. 80%, Jūs viršijote draudimo sumos limitą arba paslauga iš partnerio nėra perkama tiesiogiai).
Jeigu kreipsitės į įstaigą, kuri nėra Jums parinkto draudimo plano partnerių sąraše, ir tais atvejais, kai paslauga iš partnerio nėra perkama tiesiogiai, apmokėkite už Jums suteiktas paslaugas ar įsigytas prekes savo lėšomis ir paimkite dokumentus, kurių reikės kreipiantis dėl draudimo išmokos:
Norėdami gauti draudimo išmoką, per 30 kalendorinių dienų registruokite įvykį internetu ir draudžiamojo įvykio atveju patirtas išlaidas mes Jums kompensuosime per trumpiausią laiką.
Kaip pateikti medicinos išrašą iš esveikata.lt? Išsamų gidą rasite mūsų atmintinėje, paspaudę štai čia.